לעיצוב הבית RICE DK מוצרי

לעיצוב הבית RICE DK מוצרי

עיצוב הבית עם המוצרים הנהדרים של RICE-DK -  הכניסו את הקסם הביתה!

תחום עיצוב הבית תפס תאוצה בשנים האחרונות, ואנשים רבים בוחרים לשכור מקצוענים בתחום כדי לעצב את ביתם מחדש. אין צורך לומר שלא תמיד צריך או ניתן לשכור את שירותם של מעצבי פנים כדי לעצב מחדש חדרים ברחבי הבית, אך למרבה השמחה, מותג ייחודי אחד מאפשר לכל אחד ואחת להפוך למעצבי פנים הודות לשלל מוצרים צבעוניים בעיצובים בלעדיים שיכולים לשדרג כל חדר. אם גם אתם רוצים להוסיף טאץ' מיוחד לביתכם, כזה שיכניס הרבה שימחה וחום ויאיר את ביתכם, גלו את RICE-DK, ביבוא הבלעדי של SOFI -המותג שאתם הולכים להתאהב בו.

איך אפשר לעצב את הבית עם המוצרים של RICE-DK?

בכל הנוגע לעיצוב הבית, חשוב לעשות קצת תכנון מקדים לפני שמתחילים לרכוש מוצרים. נכון, ברגע שרואים את מוצרי RICE-DK רוצים לקנות הכל, אבל עם קצת חיפוש – תוכלו לעצב מחדש את ביתכם בצורה אסתטית, חמימה ונעימה לעין, ולא פחות חשוב- פרקטית!

חשבו איזה חדר אתם רוצים לעצב

אם אתם רוצים לשדרג חדר מסוים או לעצב אותו מחדש, תצטרכו להתאים לו פריטים מסוימים. עבור חדר השינה, זמינים לכם:  מיטות ברזל, שמיכות וכריות, שטיחי כותנה, סלי אחסון ממתכת, ארגזי אחסון מרפייה בעבודת יד, אחד מהמוצרים הראשונים  שעוצבו ב- RICE DK , אגרטלים ייחודיים, ושלל פריטים נפלאים אחרים ואהובים של RICE-DK שתוכלו לשים ברחבי החדר כדי לתת לו נופך עיצובי עם טביעת היד האישית שלכם. עבור המטבח יש לכם את מוצרי הדגל של RICE DK - כלי המלמין הצבעוניים והממכרים, באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת- כוסות מלמין חלקות וכוסות מלמין טוטון (מצוירות), צלחות מלמין, מגשי מלמין ומוצרים אחרים שאין לאף חברה אחרת. את כל אלה תוכלו להציג על מדפי העץ והמתכת הקסומים שניתן להשיג אצלנו בחנות ובאתר. 

לחדרי ילדים מוצעים לכם שטיחים, שמיכות, מיטות ברזל וכמובן- סלי האחסון מרפיה, שמיוצרים בעבודת יד על ידי נשים ממדגסקר, בתנאי סחר הוגן, מלאים באנרגיה טובה ויצירתית. לא תוכלו לפספס את הרקמה המצוירת והתפורה בקפידה לארגזים, שהופכת את ארגזי האחסון ליצירת אמנות של ממש. 

אז, לפני שאתם מתחילים לעצב את הבית – בחרו אילו חללים אתם רוצים לשנות.

בחרו פלטת צבעים

לכל אחד יש את הטעם האישי שלו בכל הנוגע לצבעוניות. יש כאלו שמעדיפים צבעים פסטליים, ויש כאלו שאוהבים צבעוניות מתפרצת בלי מגבלות. למרבה השמחה ל- RICE-DK יש מוצרים שמתאימים לכל טעם. עבור אלו מכם שאוהבים צבעים סולידיים, תוכלו לרכוש מוצרים בגוונים ועיצובים עדינים שישרו אווירה רגועה ונעימה. אם אתם רוצים להשתולל – הפריטים הצבעוניים של RICE-DK ישדרגו עבורכם כל חלל בלי מאמץ עם שלל צבעים וצורות שבולטים לעין.

תכננו לכם תקציב

אין ספק שעיצוב מחדש של הבית עולה לא מעט, אך אתם יכולים לעצב את ביתכם בצורה נפלאה בלי לקרוע את הכיס. חברת RICE-DK מציעה מוצרים איכותיים במיוחד במחירים משתלמים. הודות לכך, אתם יכולים לתכנן לכם תקציב עיצוב ולדבוק בו בלי בעיה. מלבד זאת, המוצרים שתרכשו יחזיקו מעמד במשך שנים ארוכות, אז ההשקעה שלכם בהחלט תהיה משתלמת.

עיצוב מחדש של הבית או של חדרים מסוימים מאפשר להפיח בו חיים חדשים, ותמיד כדאי להתחדש במוצרים עבור הבית. עבור אלו מכם שאוהבים מוצרים ייחודיים, צבעוניים ואיכותיים – חברת RICE-DK היא בהחלט עבורכם. בחנות המקוונת של Sofi-Design - היבואנית הבלעדית, ובחנות בשוק הפשפשים זמינים לכם שלל מוצרים של החברה בעיצובים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. אם אתם רוצים לשדרג את הבית שלכם, בהחלט מומלץ להציץ במוצרי החברה ובמוצרים נפלאים של חברות אחרות שזמינים לכם בסופי דיזיין בכל עת.

חזרה לבלוג