מהם מוצרי מלמין ואיך הם עוזרים לשמור על הכדור.

מהם מוצרי מלמין ואיך הם עוזרים לשמור על הכדור.

בשנים האחרונות, יש טרנד של מוצרי מלמין שכבש את המדינה הקטנה שלנו. אנשים רבים רוכשים כלי מטבח וכלים אחרים שעשויים ממלמין, וסביר להניח שגם לכם יש לפחות מוצר אחד כזה בביתכם. 

המלמין של RICE הוא מלמין באיכות הכי גבוהה, זה חשוב לנו בגלל ההתמקדות הגדולה שלנו בשימוש חוזר והפחתת פסולת.

מה זה מלמין?

לפני שנעבור למוצרי מלמין עצמם, נסביר מה זה מלמין. מלמין הוא חומר מלאכותי שמשמש לייצור של מוצרי פלסטיק ושרף. בעבר, השתמשו במלמין לציפוי רהיטים, אך כיום יש בו שימוש נרחב בתעשיית כלי הבית. מלמין משמש להכנה של כלי אוכל שונים, לרבות כוסות, צלחות, מצקות, ועוד.

  • המלמין שלנו נשמר לאורך זמן.
  • המלמין שלנו עמיד.
  • המלמין שלנו מתאים לשימוש חוזר.
  • המלמין שלנו בר קיימא.
  • המלמין שלנו אושר ע"י DVFA ומאושר לשימוש באכילה.
  • המלמין שלנו מיוצר ללא ביספינול A ו Phthalates.

האיכות הגבוהה של המלמין של RICE מבטיחה חיים ארוכים למוצרים, הם עמידים ומושלמים למשפחות, מסיבות, פיקניקים, חדרי אוכל, בתי מלון וכו'.

את מוצרי המלמין המקוריים של RICE תוכלו לזהות באמצעות מדבקת ההולוגרמה המטאלית של    RICE וכך תוודאו שאתם מקבלים את איכות המלמין הטובה ביותר.

ישנם כמה אמצעי זהירות שצריך לנקוט על מנת להפיק את המיטב ממוצרי המלמין שלנו:

  • מוצרי המלמין אינם מתאימים לשימוש במיקרוגל.
  • מוצרי המלמין ניתנים לשטיפה וניקוי במדיח כלים עד לטמפ' של 60-70 מעלות.
  • כלי המלמין מתאימים לנוזלים בטמפ' של עד 70 מעלות.

האם כלי מלמין מתאימים להגשת אוכל חם?

כפי ציינו קודם, חשוב לא להכניס כלי מלמין באופן ישיר למיקרוגל או לתנור. כאשר עושים זאת, הם עלולים להינזק ולהיהרס. אולם, זה לא אומר שלא ניתן להגיש אוכל חם על הכלים האלו. אם אתם רוכשים אתכלי המלמין האיכותיים של RICE, תוכלו להשתמש בהם להגשה של אוכל חם. לאחר שאתם מחממים את האוכל בכלי שמתאים לכך, המתינו מספר שניות. לאחר מכן, תוכלו להניח את האוכל על כלי מלמין, ולהגיש אותם בלי חשש. ציפוי מלמין איכותי של RICE עמיד לטמפר' של אוכל חם, כך שאין בעיה להגיש אוכל חם בכלים האלו.

רכישת מוצרי מלמין איכותיים

אז, עכשיו כשאתם יודעים מה זה מלמין ואיזה מוצרי מלמין כדאי לרכוש, הגיע הזמן לגלות איפה אפשר לקנות את המוצרים הנפלאים האלו. אצלנו ב: sofi-design.co.il יש קטלוג שלם של מוצרי מלמין מעוצבים ואיכותיים במחירים משתלמים במיוחד. את כלי המלמין שלנו אנחנו מייבאים בייבוא בלעדי היישר מדנמרק והם מיוצרים ע"י חברת RICE DK שמתמחה בייצור כלי מלמין מרהיבים וססגוניים.  כלי המלמין שלנו עשויים 100%מלמין ולכן הם עמידים ומחזיקים מעמד שנים רבות, זו גם הסיבה שהם נשארים מבריקים ויפים כל כך ☺

באתר Sofi Design ובחנות שלנו בשוק הפשפשים תוכלו למצוא כוסות מלמין, צלחות מלמין, מגשי מלמין, ושלל מוצרי מלמין נוספים ואיכותיים. כמו שתראו, כל המוצרים מעוצבים להפליא, עם עיטורים שתענוג להסתכל עליהם. כדי להכניס חיות וצבע לביתכם, אתם מוזמנים לרכוש כלי מלמין במשלוח עד הבית, ליהנות מהטרנד שסחף את כולנו ולשמור על הכדור ע"י שימוש חוזר בטוח ומהנה בכלי המלמין של סופי מ. RICE

חזרה לבלוג